Розробки уроків





5 клас

МЕТА: провести ідейно-художній аналіз казки О.Уайльда “Хлопчик-зірка”; розвивативміння характеризувати персонаж, узагальнювати прочитане, спонукати дітей задуматися над важливими проблемами буття; виховувати повагу до батьків уміння співчувати, відгукнутися на чужий біль.
ТИП УРОКУ : урок поглибленої роботи над текстом.
ОБЛАДНАННЯ: портрет О. Уайльда; ілюстрації до казки (відомих художників та виконані самими учнями), мультимедійна презентація.


Презентація до уроку.



План - конспект відкритого бінарного уроку на тему:
"Healthy food"
6 клас


Цілі:
Практичні: удосконалювати лексичні навички по темі,
                    активізувати лексичний матеріал по темі,
                        удосконалювати навички говоріння, письма, читання,
                    навчити вести міні-діалог-розпитування,
  удосконалювати навички вживання прикметників в російській     та англійській мовах.
      Освітня: розширити кругозір учнів. 
                      розширити знання учнів про класифікацію продуктів                                       харчування.
Розвиваючі: розвивати мовну здогадку і мовленнєву реакцію учнів,
                      розвивати навички аудіювання, читання, письма, говоріння,
                      розвивати лексичні навички,
                      розвивати граматичні навички,
                      розвивати фонетичні навички,
                      розвивати самостійність у праці.
       Виховні:виховувати почуття ввічливості, чуйність у стосунках з                                    товаришами,
                      виховувати любов до англійської мови.
Обладнання уроку:  картки із зображенням їжі та напоїв, комп’ютер, комп’ютерна презентація, відео, роздатковий матеріал, підручник, робочий зошит.


Тип уроку: комбінований.

Презентація до уроку
Відео до уроку




Practical aim: to revise and activate vocabulary.
Educational aim: to teach to speak on the topic using new vocabulary.
Developmental aim: to develop monological and dialogical speaking.
Cultural aim: to educate the careful attitude to the animals.


Facilities: books, copybooks, pictures, video presentation, cards for individual and group work.

Відео до уроку